четвер, 14 грудня 2017 р.

Plickers на педраді і не тільки


13/12/2017 в гімназії ім. Т. Шевченка відбулась педагогічна рада на тему "Традиційні та інноваційні підходи підготовки учнів до контролю знань (ЗНО)". Колеги ділились досвідом, давали практичні поради. Ми розглядали різні способи проведення контролю і підготовки до нього. Я ознайомила колег з програмою Plickers, якою успішно користуюсь на уроках. 

Беручи до уваги, що педагоги НВО саме обговорювали особливості нового закону України "про освіту", я вирішила використати інформацію з закону для демонстрації тестових запитань Plickers.
Отже, алгоритм моїх дій наступний:


  1. В своєму акаунті Plickers я створила клас під назвою "Колеги". Учнів додаю до класу за прізвищами та іменами, колег просто позначила цифрами, бо не знала, хто саме зголоситься бути "волонтером". 
     
  2. В розділі "Бібліотека" створила папку під назвою "Pedrada".
  3. До цієї папки я додала питання про новий закон про освіту з чотирма варіантами відповіді. Позначила правильну відповідь.
  4. Колеги-волонтери отримали картки Plickers, які я використовую для роботи в класі. Мобільний застосунок Plickers завантажений у мене на телефоні. В актовій залі є інтернет, отже мали змогу використовувати режим Live View: обираю запитання в застосунку на смартфоні і воно автоматично проектується на екран комп'ютера (проектора). Якщо інтернету в класі немає, можна роздрукувати запитання і роздати учням, або написати на дошці.
                               
  5. Учасники опитування читають запитання і піднімають картку літерою, що позначає правильну відповідь до гори. Учитель сканує відповіді смартфоном або планшетом. На екрані вчитель бачить, хто з опитуваних дав правильну відповідь, а хто помилився (прізвища опитуваних висвічуються зеленим або червоним кольором). Додаю скрін з телефону під час опитування в 9 класі.
Таблиця з результатами оцінювання по учням і по відсоткам доступна в акаунті Plickers в секції "Reports (Scoresheet/Question History)".
В цей самий день моя колега, учитель початкових класів Олена Єрьоменко, проводила урок української мови з використанням Plickers. Пропоную декілька фото з уроку.
    


 
Також, пропоную ознайомитись з електронним конспектом уроку в програмі Sway, де я використовувала Plickers для перевірки розуміння тексту.
 


 
Отже, із задоволенням користуємось Plickers як засобом формуючого оцінювання (formative assessment) як в початковій, так і в середній школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар