Шановні колеги!
Враховуючи численні побажання вчителів, які працюють в 10 - 11 класах, видавництво "Макміллан" проведе вебінар на тему :
"ЗНО - 2016: стратегії виконання завдань частини "Читання".
Під час вебінару ви матимете чудову можливість ознайомитись з типовими завданнями розділу "Читання", дізнаєтесь про основні стратегії, які необхідні учням під час виконання кожного із завдань даної частини, а також розглянете різноманітні способи розширення лексичного запасу учнів.
Вебінар проведе:Інна Нестоїтер - методист видавництва, вчитель-методист, вчитель вищої категорії.
Дата: 21 жовтня 2015 року
Час: 16.00 - 17.00 (за українським часом!)
Зареєструватися можна на сайті www.macmillanukraine.com у розділі "Заходи", натиснувши кнопку "Зареєструватися", яка знаходиться вгорі на сторінці, де розміщена інформація щодо даного вебінару. За годину до початку вебінару у цьому ж розділі буде активним лінк, натиснувши на який, ви зможете прийняти участь у вебінарі.
Всі учасники вебінару отримають електронні сертифікати.
Враховуючи численні побажання вчителів, які працюють в 10 - 11 класах, видавництво "Макміллан" проведе вебінар на тему :
"ЗНО - 2016: стратегії виконання завдань частини "Читання".
Під час вебінару ви матимете чудову можливість ознайомитись з типовими завданнями розділу "Читання", дізнаєтесь про основні стратегії, які необхідні учням під час виконання кожного із завдань даної частини, а також розглянете різноманітні способи розширення лексичного запасу учнів.
Вебінар проведе:Інна Нестоїтер - методист видавництва, вчитель-методист, вчитель вищої категорії.
Дата: 21 жовтня 2015 року
Час: 16.00 - 17.00 (за українським часом!)
Зареєструватися можна на сайті www.macmillanukraine.com у розділі "Заходи", натиснувши кнопку "Зареєструватися", яка знаходиться вгорі на сторінці, де розміщена інформація щодо даного вебінару. За годину до початку вебінару у цьому ж розділі буде активним лінк, натиснувши на який, ви зможете прийняти участь у вебінарі.
Всі учасники вебінару отримають електронні сертифікати.
Немає коментарів:
Дописати коментар